مقالات آموزشی

خرید انواع ورق پلکسی گلاس ارزان

انواع ورق های اکرلیک ، طلق و پلکسی گلس

معرفی ورق پلکسی گلاس ارزان در فروشگاه پرتو پلکس به صورت چینی،تایوان،تایلند،ویتنام،ایرانی و… در انواع پلکسی گلاس،کریستال،پلی کربنات،مولتی اکرلیک ترنس پرنت و شفاف در رنگ های مختلف قرمز ، آبی ، سبز ، سبز نوردهنده ، نارنجی ، دوغی ، شیشه ای ، دودی …

اکرلیک اوپال یا رنگی: در رنگ های مختلف سفید ، سفید استخوانی ، دوغی ، صورتی ، نارنجی ، قرمز ، کرم ، کالباسی ، زرد لیمویی ، زرد کاتر ، سبز سیر و روشن ، زیمنسی (سبز آبی) ، سبز پسته ای ، بنفش ، آبی ، سرمه ای ، آبی روشن ، طوسی سیر و روشن ، قهوه ای سیر و روشن میباشد

طلق های اکرلیک یک رو مات: در طلق های اکرلیک اوپال در برخی رنگ ها رنگ مات نیز موجود میباشد مشکی مات ، دوغی مات ، شفاف مات یا مشجر ، بنفش مات ( در طلق های اوپا مات یک طرف مات و طرف دیگر براق میباشد)

اکرلیک آینه ای: طلق اکرلیک آینه ای پشت جیوه ای یا اصطلاحا پشت طوسی در دو رنگ طلایی و نقره ای موجود است

ورق پلکسی گلاس

برای استفاده عمده و کارگاهی از پلکسی گلاس ها عمدتا این محصولات در قالب پلکسی ساخته می شوند و توسط عرضه کنندگان و کارگاه ها به اندازه ای که مشتریان نیاز دارند برش زده می شوند. این نوع برش با دستگاه های دقیق برش لیزر در انجام می گیرد و این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که پلکسی گلاسی که شما از ما تهیه می کنید از کیفیت بالای تولیدی و برش برخوردار باشد.

شما عزیزان برای خرید ورق های پلکسی و مشاوره میتوانید با مشاوران پرتوپلکس ارتباط برقرار کنید و یا جهت ارسال سفارش با پرتوپلکس درتماس باشید

ویژگی های ورق پلاکسی انواع  ورق پلکسی
مقاوم در برابر ضربه و فشار شفاف
سبک بودن مات
انعطاف‌پذیر بودن پلاستیکی
قابلیت حکاکی و لیزر شیشه ای

قیمت پلکسی گلاس

قیمت پلکسی بر اساس ابعاد و ضخامت تعیین می شود. هر چقدر ابعاد و ضخامت پلکسی کمتر باشد، به همان نسبت قیمت پلکسی گلاس هم ارزان‌تر می شود. شما به‌طور روزانه می توانید قیمت روز ورق پلکسی گلاس را از فروشگاه پرتوپلکس دریافت کنید. برای مشاهده قیمت پلکسی گلاس از قسمت فروشگاه پرتوپلکس روی هرکدام از انواع پلکسی که مدنظرتان است کلیک کنید و از منوها ابعاد و ضخامت موردنظرتان را انتخاب کنید تا قیمت به‌طور اتوماتیک به شما نمایش داده شود. قیمتهای پلکسی گلاس در فروشگاه پرتو پلکس به‌صورت روزانه بروزرسانی می شوند و شما براحتی می توانید به‌صورت آنلاین پلکسی گلاس موردنظر خودتان را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید.

ورق پلکسی گلاس

پلکسی گلاس یک پلاستیک با جنس نسبتا خشک است که بمقدار خیلی کمی انعطاف دارد. ورق های پلکسی گلاس در چهار نوع: پلکسی گلاس رنگی ، پلکسی شفاف ، پلکسی ترانسپارنت و پلکسی آینه ای تولید می شوند. پلکسی گلاس ها بدلیل ویژگی هایی که دارند در ساخت انواع محصولات کاربردی و تزئینی استفاده می شوند. مهمترین علتی که باعث محبوبیت ورق های پلکسی گلاس شده است، برش آسان توسط برش لیزری است. طرح آماده شده در نرم اقزار به طور کاملا دقیق توسط دستگاه لیزر بر روی ورق پلکسی گلاس برش داده می شود و محصولات مختلفی تولید می شوند.

ابعاد و ضخامت ورق پلکسی گلاس

معرفی ورق پلکسی گلاس ارزان در مجموعه پرتوپلکس به صورت چینی،تایوان،تایلند،ویتنام،ایرانی و… در انواع پلکسی گلاس،کریستال،پلی کربنات،مولتی
ابعاد استاندارد ورق پلکسی گلاس 122×183 سانتیمتر است که به این ابعاد کامل نیز گفته می شود. ولی برای راحتی شما ، در فروشگاه پرتوپلکس ابعاد کوچکتر از ورق کامل نیز عرضه می شوند:

خصوصیات فیزیکی ورق پلکسی گلاس

  • دارای بالاترین میزان انتقال نور در بین انواع ورق های پلاستیکی است
  • انتقال نور: ۹۲-۹۳
  • ضخامت با عملکرد عبور نور ارتباط مستقیم دارد
  • ۵۰% سبک‌تر از شیشه
  • عملکرد عالی ضد ضربه ۱۷/۱۸ برابر مقاوم تر از شیشه
  • مقاومت تحمل وزن ۱۰ برابر شیشه
  • مقاومت گرما پذیری بالا – تحمل دما بدون تغییر تا ۵۰ درجه و قابلیت نرم شدن تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد
  • خواص کاملا ضد آب و مقاوم در برابر فرسایش محیطی
  • قابلیت حرارتی عالی
  • مقاومت خوب در برابر روغن و شیمیایی

نحوه سفارش و خرید پلکسی رنگی

حوه خرید و سفارش در پرتوپلکس به دو صورت حضوری و غیر حضوری میباشد. در خرید حضوری کسانی که در استان تهران هستند، میتوانند با مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهند.

در خرید غیر حضوری شما میتوانید با صرفه جویی درزمان و با استفاده از وب سایت پرتوپلکس، از محصولات فروشگاه دیدن کنید و پس از ثبت سفارش، خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید